- №6, 2017 року
- Б. Сліверський
- В. Бондар
- С. Сисоєва
- Г. Хоружий
- М. Каміньська
- М. Култаєва
- О. Рафальський
- О. Мінчановська
- В. Мельниченко
- Г. Ільїна
- Т. Дерека
- В. Курило, А. Гуцол
- С. Савченко
- У. Клаймон-Лех
- Л. Бартосяк
- А. Шафранська
- Я. Цехмістер
- Б. Хойнацька-Синашко
- Г. Пєхачек-Огерман
- Т. Гебель
- О. Олексюк, А. Коваль
- І. Соколова
- А. Хрузд-Матущик
- Н. Батечко
- Є. Громов
- Т. Харченко
- Н. Мосьпан
- О. Самохвал
- Усі сторінки
Сторінка 8 з 29
Олег РафальськийORCID iD 0000-0002-5161-047X
доктор історичних наук, професор, член-кореспондент НАН України, член-кореспондент НАПН України, директор Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України, вул. Кутузова, 8, 01011 Київ, Україна, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6.5258
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.5258
Ефективність освіти визначається мірою підготовленості людини до продуктивних дій по забезпеченню особистісного і суспільного розвитку. За великим рахунком, кожна система освіти покликана створювати умови для успішної адаптації індивіда до соціокультурних реалій соціуму конкретно-історичного формату.Світоглядні основи розвитку освітньої сфери виявляться переконливими, а відтак освітня парадигма набуде ефективних ознак у тому разі, якщо вона враховуватиме і вміло використовуватиме взаємопотенціюючу дію визначальних чинників розвитку освіти зокрема і суспільства загалом.
Ключові слова: генезис; інноваційний тип розвитку; концептуальні основи; місія університету; освіта; причинно-наслідкові зв’язки; системна взаємодія; суспільна модернізація.
Література
Губерський Л. В., Кремень В. Г., Курбатов С. В. Університети в модернізаційній стратегії України. Ідея університету: сучасний дискурс : монографія / за ред. Л. В. Губерського, А. С. Філіпенка. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2014. 367 с.
Ніколаєнко С. Горе освіта. URL: http://www.pravda.com.ua/columns/2011/10/27/ 6705894/ (дата звернення: 01.10.2017).
Парсонс Т. Система современных обществ. Москва : Аспект Пресс, 1998. 270 с.
Побережников И. В. Переход от традиционного к индустриальному обществу: теоретико-методологические проблемы модернизации. Москва : РОССПЭН, 2006. 240 с.
Самчук З. Ф. Причинно-наслідкові зв’язки світоглядної зрілості та якісної освіти. Автономія та врядування у вищій освіті : збірник наукових праць / за ред. З. Ф. Самчука, М. В. Гриценко. Київ : ІВО НАПН України, 2015. 236 с.
Травин Д., Маргания О. Европейская модернизация. В 2 кн. Кн. 1. Москва : ООО «Издательство ACT»; Санкт-Петербург : Terra Fantastica, 2004. 665 с.
Barnett H. J. Innovation: The basis of cultural Change. New York : McGraw Hill, 1971. 308 р.
Rueschemeyer D. Partial modernization. Explorations in general theory in social science: essays in honor of Talcott Parsons / Ed. by J. C. Loubser et al. New York, 1976. Vol. 2. P. 756–772.
18 самых утаиваемых от общества изобретений. URL: http://mixstuff.ru/ archives/6759 (дата звернення: 01.10.2017).
Повний текст: PDF (укр.)