- №6, 2017 року
- Б. Сліверський
- В. Бондар
- С. Сисоєва
- Г. Хоружий
- М. Каміньська
- М. Култаєва
- О. Рафальський
- О. Мінчановська
- В. Мельниченко
- Г. Ільїна
- Т. Дерека
- В. Курило, А. Гуцол
- С. Савченко
- У. Клаймон-Лех
- Л. Бартосяк
- А. Шафранська
- Я. Цехмістер
- Б. Хойнацька-Синашко
- Г. Пєхачек-Огерман
- Т. Гебель
- О. Олексюк, А. Коваль
- І. Соколова
- А. Хрузд-Матущик
- Н. Батечко
- Є. Громов
- Т. Харченко
- Н. Мосьпан
- О. Самохвал
- Усі сторінки
Євген Громов
ORCID iD 0000-0002-0234-606X
кандидат педагогічних наук, викладач кафедри методики навчання іноземних мов, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, вул. Острозького, 32, 21100 Вінниця, Україна,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6.163169
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.163169
Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії
У статті обґрунтовується думка, що вивчення сучасних тенденцій іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії є актуальною педагогічною проблемою. Окреслені можливі напрями наукового пошуку, визначені невирішені аспекти, основні завдання, методологічна основа, наукові підходи, практичне й теоретичне значення, яке матиме дослідження для вітчизняної педагогічної науки.
Показано, що наукові пошуки, спрямовані на з’ясування особливостей процесу професійного становлення педагогів нефілологічних напрямів в умовах формування єдиного європейського освітнього простору, визначатимуть перспективи застосування досвіду східноєвропейських країн в українській педагогічній практиці.
Ключові слова: вивчення закордонного досвіду; європейський освітній простір; іншомовна підготовка; майбутні учителі; Польща; Чехія.
Література
Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII
URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 (дата звернення: 03.07.2017).
Про освіту : Закон України. Законодавчі акти України з питань освіти: За станом на 1 квітня 2004 року. Верховна Рада України; Комітет з питань науки і освіти / І. Р. Юхновський (ред.-упоряд.). Офіційне видання. Київ : Парламентське вид-во, 2004. С. 21–52.
Концепція «Нова українська школа». URL: http://mon.gov.ua/ Новини%202016/12/05/konczepcziya.pdf (дата звернення: 03.07.2017).
Матвієнко О. В. Багатомовність у практиці європейських університетів: українська перспектива. Edukacjazawodowaiustawiczna. 2016. № 1. С. 437–446.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті : проект. Київ : Шкільний світ, 2001. 24 с.
Педагогічна Конституція Європи.
URL: http://yspu.org/images/0/00/Frankfurt2013.pdf (дата звернення: 03.07.2017).
Проект «Шкільний вчитель нового покоління».
URL: http://www.britishcouncil.org.ua/about/press/вчитель-нового-покоління (дата звернення: 03.07.2017).
Speak Global – Go Global: англійська мова в системі середньої освіти. Матеріали круглого столу НАПН України від 9 червня 2015 р.
URL:www.naps.gov.ua/ua/press/releases/703/ (дата звернення: 03.07.2017).
Повний текст: PDF (укр.)