- №6, 2017 року
- Б. Сліверський
- В. Бондар
- С. Сисоєва
- Г. Хоружий
- М. Каміньська
- М. Култаєва
- О. Рафальський
- О. Мінчановська
- В. Мельниченко
- Г. Ільїна
- Т. Дерека
- В. Курило, А. Гуцол
- С. Савченко
- У. Клаймон-Лех
- Л. Бартосяк
- А. Шафранська
- Я. Цехмістер
- Б. Хойнацька-Синашко
- Г. Пєхачек-Огерман
- Т. Гебель
- О. Олексюк, А. Коваль
- І. Соколова
- А. Хрузд-Матущик
- Н. Батечко
- Є. Громов
- Т. Харченко
- Н. Мосьпан
- О. Самохвал
- Усі сторінки
DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6
ЗМІСТ
Філософсько-педагогічні витоки освітології
Богуслав Сліверський
Педагогіка майбутнього
Володимир Бондар
Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці
Світлана Сисоєва
Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології
Григорій Хоружий
Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз
Малгожата Каміньська
Навчання як освітній пріоритет?
Марія Култаєва
Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід
Філософія та історія освіти
Олег Рафальський
Освіта як фактор суспільної модернізації
Олександра Мінчановська
Суб’єктивність в освіті – роздуми про відносини учитель – учень
Володимир Мельниченко
Михайло Грушевський: «Руйновали козаченьки московськії мури…»
Галина Ільїна
Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте
Тетяна Дерека
Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика
Соціологія освіти
Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь
Сергій Савченко
Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі
Уршула Клаймон-Лех
Віртуальний простір як середовище соціальної активності осіб з обмеженими функціональними можливостями та їхніх родин
Лукаш Бартосяк
Догляд батька за дитиною у сільській сім’ї: догляд за здоров’ям
Освітня політика та освітнє право
Анна Шафранська
Освітні зміни в Польщі після системної трансформації – найважливіші перетворення після 1989 року
Ярослав Цехмістер, Олександра Лисенко
Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні
Культурологія освіти
Барбара Хойнацька-Синашко
Пізнання іншого під час шкільних міжкультурних обмінів – досвід молоді з польсько-чеської прикордонної території в Цешинській Сілезії
Габріела Пєхачек-Огерман
Бабусі, дідусі та онуки у процесі міжпоколінної передачі знань, традицій та цінностей
Томаш Гебель
Субкультурний молодіжний рух у світі популярної культури
Ольга Олексюк, Анастасія Коваль
Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс
Забезпечення якості вищої освіти: українсько-польський досвід
Ірина Соколова
Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості
Аліса Хрузд-Матущик
Підготовка і професійне вдосконалення вчителів – обрані питання
Ніна Батечко
Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст
Освітологічні контексти професійної підготовки вчителя
Євген Громов
Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії
Тетяна Харченко
Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи
Економіка освіти та управління освітою
Наталія Мосьпан
Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі
Олеся Самохвал
Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі
- Попередня
- Наступна >>