- №5, 2016 року
- Василь Кремень
- Тадеуш Левовицький
- Олена Іваній
- Тетяна Дерека
- Валентина Сліпчук
- Віктор Огнев’юк
- Наталія Мосьпан
- Костянтин Линьов
- Надія Чернуха, Наталія Головач
- Анна Шафранська-Гайдзіца
- Ніна Батечко
- Юлія Грищук
- Світлана Сисоєва
- Євген Вдовиченко
- Ольга Іваницька, Сергій Редько, Алла Панченко
- Леандра Корчак
- Беата Зємба
- Лукаш Бартосяк
- Агнєшка Карпіньска
- Катержина Кволек
- Чжеюань Вей
- Барбара Грабовська
- Наталія Дічек
- Олена Мартинчук
- Ольга Олексюк
- Олександра Мінчановська, Аліса Хрузд-Матущик
- Ольга Лозова
- Олександра Лисенко
- Ярослава Кульбашна, Олена Астапенко
- Усі сторінки
Кволек Катержина,
магістр, Вища школа бізнесу в Домброві Гурнічій, Університет в Домброві Гурнічій, вул. Цеплака, 1C, 41-300, Домброва Гурніча, Республіка Польща
DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.122126
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126
ВИХОВАННЯ ДО ВІДБОРУ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ
З найдавніших часів культура є одним з найбільш важливих елементів у житті людей. Задовольнивши основні потреби, людина починає шукати щось значно більше з метою задоволення соціально-культурних потреб та створення сприятливого середовища для власного всебічного розвитку. Сучасна людина має змогу брати активну участь в культурному житті завдяки діяльності установ культури й культурно-дозвіллєвих центрів. За таких умов особливого значення набуває інституційний підхід до розуміння культури.
Масова культура виступає одним із інструментів сучасної соціальної інтеграції. Розвиток засобів масової інформації (зокрема, преса, радіо, телебачення, інтернет), дозволяє здійснювати швидку передачу культурного контенту набагато більшій аудиторії, ніж раніше. Саме тому виникає потреба у вихованні ціннісного ставлення до масової культури, адекватної підготовки молодої людини до життя в сучасному суспільстві.
Ключові слова: освіта; засоби масової інформації; суспільство; діти і молодь.
Bibliografia
- Babich M., Jak współpracować z rodzicami «trudnych» uczniów?, WSiP, Warszawa 2002.
- Badura A., Kształtowanie postaw społeczno-moralnych, «Życie Szkoły», nr 3/ 2003.
- Bernasiewicz M., Treści kształcące w popkulturze, «Chowanna» nr 2/2009.
- Filipiak M., Socjologia kultury: zarys zagadnień, Wydaw. UMCS, Lublin 1996.
- Gajda J., Pedagogika kultury w zarysie, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 2006.
- Golka M., Imiona wielokulturowości, Warszawskie Wydaw. Literackie MUZA SA, Warszawa 2010.
- http://www.e-kultura.net.pl/strona/193/kultura-masowa.html, dostęp: 20.05.2016.
- Jankowski Dz., Pedagogika kultury. Studia i koncepcja, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 2006.
- Kłoskowska A., Kultura masowa. Krytyka i obrona, PWN, Warszawa 1985.
- Kupisiewicz Cz., Słownik pedagogiczny, PWN, Warszawa 2009.
- Michałowski S., Wartość rodziny w procesie wychowania współczesnego pokolenia, [w:] Dziecko w świecie szkoły, red. B. Dymar, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 1998.
- Muszyński H., Zarys teorii wychowania, PWN, Warszawa 1980.
- Nowa Encyklopedia Powszechna PWN, tom III, PWN, Warszawa 1997.
- Olczak M., Trening twórczości – współczesna i efektywna forma wychowania przez sztukę, Oficyna Wydaw. «Impuls», Kraków 2009.
- Strinati D., Wprowadzenie do kultury popularnej, Wydaw. Zysk i S-Ka, Poznań 1995.
Повний текст: PDF (пол.)