Корчак Леандра,
доктор гуманістичних наук у галузі педагогіки,Вища школа педагогічна Спілки польських вчителів, вул. Смуліковського 6/8, 00-389 Варшава, Республіка Польща

DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.100102
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102

ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА АГРЕСІЇ І НАСИЛЬСТВА

Феномен насильства і агресії, поява нових деструктивних форм впливу на функціонування польського суспільного життя викликає зрозумілі побоювання серед населення. Особливою проблемою для гуманітарних наук постає феномен агресії і насильства серед молоді, що негативно позначається на найбільш важливі освітні середовища, тобто сім'ї, школі та в цілому на соціальному середовищі, що оточує молоду людину.

Ключові слова: агресія;  фізична агресія;  психологія агресії;  насильство;  шкільне середовище.

Literatura

  1. Ćwikła A. Stop agresji psychicznej / A. Ćwikła, M. Wiatrowski, H. Radziszewska, B. Plucner. – Poznań 2007, FORUM. – S. 29.
  2. Kmiecik –Baran K. Mlodziez i przemoc / K. Kmiecik –Baran. – Warszawa 2000, PWN. – s. 40.
  3. Kmiecik-Baran K. Agresja i przemoc w realiach współczesnej szkoły / K. Kmiecik-Baran. – Gdańsk 2000, Przegląd Oświaty. – S. 65.


Повний текст: PDF (пол.)