- №5, 2016 року
- Василь Кремень
- Тадеуш Левовицький
- Олена Іваній
- Тетяна Дерека
- Валентина Сліпчук
- Віктор Огнев’юк
- Наталія Мосьпан
- Костянтин Линьов
- Надія Чернуха, Наталія Головач
- Анна Шафранська-Гайдзіца
- Ніна Батечко
- Юлія Грищук
- Світлана Сисоєва
- Євген Вдовиченко
- Ольга Іваницька, Сергій Редько, Алла Панченко
- Леандра Корчак
- Беата Зємба
- Лукаш Бартосяк
- Агнєшка Карпіньска
- Катержина Кволек
- Чжеюань Вей
- Барбара Грабовська
- Наталія Дічек
- Олена Мартинчук
- Ольга Олексюк
- Олександра Мінчановська, Аліса Хрузд-Матущик
- Ольга Лозова
- Олександра Лисенко
- Ярослава Кульбашна, Олена Астапенко
- Усі сторінки
Корчак Леандра,
доктор гуманістичних наук у галузі педагогіки,Вища школа педагогічна Спілки польських вчителів, вул. Смуліковського 6/8, 00-389 Варшава, Республіка Польща
DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.100102
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102
ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА АГРЕСІЇ І НАСИЛЬСТВА
Феномен насильства і агресії, поява нових деструктивних форм впливу на функціонування польського суспільного життя викликає зрозумілі побоювання серед населення. Особливою проблемою для гуманітарних наук постає феномен агресії і насильства серед молоді, що негативно позначається на найбільш важливі освітні середовища, тобто сім'ї, школі та в цілому на соціальному середовищі, що оточує молоду людину.
Ключові слова: агресія; фізична агресія; психологія агресії; насильство; шкільне середовище.
Literatura
- Ćwikła A. Stop agresji psychicznej / A. Ćwikła, M. Wiatrowski, H. Radziszewska, B. Plucner. – Poznań 2007, FORUM. – S. 29.
- Kmiecik –Baran K. Mlodziez i przemoc / K. Kmiecik –Baran. – Warszawa 2000, PWN. – s. 40.
- Kmiecik-Baran K. Agresja i przemoc w realiach współczesnej szkoły / K. Kmiecik-Baran. – Gdańsk 2000, Przegląd Oświaty. – S. 65.
Повний текст: PDF (пол.)