- №5, 2016 року
- Василь Кремень
- Тадеуш Левовицький
- Олена Іваній
- Тетяна Дерека
- Валентина Сліпчук
- Віктор Огнев’юк
- Наталія Мосьпан
- Костянтин Линьов
- Надія Чернуха, Наталія Головач
- Анна Шафранська-Гайдзіца
- Ніна Батечко
- Юлія Грищук
- Світлана Сисоєва
- Євген Вдовиченко
- Ольга Іваницька, Сергій Редько, Алла Панченко
- Леандра Корчак
- Беата Зємба
- Лукаш Бартосяк
- Агнєшка Карпіньска
- Катержина Кволек
- Чжеюань Вей
- Барбара Грабовська
- Наталія Дічек
- Олена Мартинчук
- Ольга Олексюк
- Олександра Мінчановська, Аліса Хрузд-Матущик
- Ольга Лозова
- Олександра Лисенко
- Ярослава Кульбашна, Олена Астапенко
- Усі сторінки
Шафранська-Гайдзіца Анна, доктор габілітований, доцент, Факультет етнології і освітніх наук, Сілезький університет в Катовіцах, вул. Бєльська, 62, 43-400 Цешин, Республіка Польща,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.6369
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6369
УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ В ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Політика є концепцією, яка постійно перебуває в розгляді науки. Політика описується як мистецтво управління і узгодження інтересів різних соціальних груп і в той же час розглядається як свого роду стратегія гри, яка є основою перемоги та поразки. Важливо розуміти, що жодна політична система, навіть зовсім демократична, не забезпечує все для всіх людей. Реалізовуючи певні політичні дії, завжди надається перевага одним інтересам над іншими. Важливим елементом політики є її аксіологічна складова, пов’язана зі створенням конкретних ідей, ідеологій і політичних доктрин, які визначають погляд на світ з певної точки зору. Функціонуванняполітичноївлади часто провокує конфлікти, які виникають у зв’язку з необхідністю захисту власної гідності, вірування, системи переконань тощо. Освітня політика грунтується на адекватному знанні щодо реалізації мистецтва управління освітою, що уможливлює врахування інтересів різних соціальних груп. Особливої уваги потребують механізми реалізації освітньої політики в полікультурному середовищі.
Ключові слова: міжкультурна освіта; політика; освітня політика; полікультурне середовище.
Bibliografia