ЗМІСТ
Методологічні засади освітології
Тадеуш Левовицький
Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4/1119
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1119
Cвітлана Мартиненко
Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4/1924
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1924
Тетяна Поспєлова
Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.2428
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2428
Надія Чернуха
Від цілісності освіти до її якості
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.2932
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2932
Тетяна Диба
Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного «акме»
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.3237
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3237
Педагогічні витоки освітології
Стефан Мешальський
Про вплив вчителя та його нестійкість
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.3844
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3844
Вікторія Желанова
Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.4449
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4449
Олександра Лисенко
Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.4953
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4953
Експертна діяльність в галузі освіти
Віктор Огнев’юк, Світлана Сисоєва
Підготовка експертів у галузі освіти в Україні
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.5460
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.5460
Наталія Пономаренко
Експертиза в освіті: особливості, функції, типи
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.6164
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6164
Ольга Іваницька, Алла Панченко
Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.6570
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6570
Компаративістика освітніх систем
Марія Братко
Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.7176
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7176
Михал Квятковський
Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.7780
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7780
Алла Загородня
Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8083
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8083
Освітня політика, економіка освіти та управління освітою
Наталія Мосьпан
Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8488
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8488
Катерина Біницька, Олена Біницька
Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8994
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994
Тетяна Атрощенко
Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.9498
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.9498
Філософія та історія освіти
Валерій Рябенко
Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.99104
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.99104
Маргарита Ткаченко
Болонський університет: історія, традиції, сьогодення
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.104109
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.104109
Соціологія та культурологія освіти
Габріела Пєхачек-Огерман
Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.110115
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.110115
Леандра Корчак
Сім’я як середовище виховання
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.115117
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117
Наталя Беднарська
Вікіпедія в школі та університеті – майбутні вчителі про Вікіпедію
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.118125
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.118125
Андрій Плаксін
Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.126130
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130
Методологічні засади освітології
Тадеуш Левовицький
Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4/1119
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1119
Cвітлана Мартиненко
Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4/1924
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4/1924
Тетяна Поспєлова
Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.2428
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2428
Надія Чернуха
Від цілісності освіти до її якості
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.2932
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2932
Тетяна Диба
Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного «акме»
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.3237
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3237
Педагогічні витоки освітології
Стефан Мешальський
Про вплив вчителя та його нестійкість
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.3844
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.3844
Вікторія Желанова
Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.4449
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4449
Олександра Лисенко
Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.4953
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.4953
Експертна діяльність в галузі освіти
Віктор Огнев’юк, Світлана Сисоєва
Підготовка експертів у галузі освіти в Україні
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.5460
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.5460
Наталія Пономаренко
Експертиза в освіті: особливості, функції, типи
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.6164
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6164
Ольга Іваницька, Алла Панченко
Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.6570
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6570
Компаративістика освітніх систем
Марія Братко
Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.7176
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7176
Михал Квятковський
Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.7780
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7780
Алла Загородня
Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8083
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8083
Освітня політика, економіка освіти та управління освітою
Наталія Мосьпан
Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8488
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8488
Катерина Біницька, Олена Біницька
Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8994
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994
Тетяна Атрощенко
Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.9498
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.9498
Філософія та історія освіти
Валерій Рябенко
Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.99104
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.99104
Маргарита Ткаченко
Болонський університет: історія, традиції, сьогодення
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.104109
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.104109
Соціологія та культурологія освіти
Габріела Пєхачек-Огерман
Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.110115
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.110115
Леандра Корчак
Сім’я як середовище виховання
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.115117
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.115117
Наталя Беднарська
Вікіпедія в школі та університеті – майбутні вчителі про Вікіпедію
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.118125
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.118125
Андрій Плаксін
Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики
DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.126130
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130