DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3
ЗМІСТ
Частина I
Методологічні засади освітології
Освітологія – дискурс з визначення цієї дисципліни та її суспільного значення
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.1116
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.1116
Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.1723
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.1723
Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.2329
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2329
Психолого-дослідницькі позиції в освітології
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.2933
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2933
Частина ІI
Педагогічні витоки освітології
Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання – питання про функціональність педагогічної освіти
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.3440
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.3440
Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.4045
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4045
Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.4552
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4552
Необхідність конструктивних змін в освіті – ідея особистісного спілкування
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.5258
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5258
Частина IIІ
Освітня політика та освітнє право
Освітня політика як державний пріоритет
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.5965
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5965
Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.6569
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.6569
Частина IV
Економіка освіти та управління освітою
Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.7581
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.7581
Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.8188
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.8188
Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.8893
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.8893
Частина V
Філософія та історія освіти
Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.9499
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.9499
Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.99105
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.99105
Рік важливих ювілеїв – про що нагадує освіта?
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.105109
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.105109
Лібералізація сучасної університетської освіти
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.109114
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.109114
Частина VI
Соціологія та культурологія освіти
Навчання в епоху Інтернету
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.115121
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.115121
Надія Чернуха, Тетяна Саврасова-В’юн
Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.122125
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.122125
Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.126130
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.126130
Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.130135
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.130135