2014 - Випуск 3
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3


ЗМІСТ

Частина I

Методологічні засади освітології

Тадеуш Левовицький

Освітологія – дискурс з визначення цієї дисципліни та її суспільного значення
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.1116  
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.1116  

Світлана Сисоєва

Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.1723
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.1723 

Ірина Соколова

Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.2329
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2329 

Неоніла Побірченко

Психолого-дослідницькі позиції в освітології
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.2933
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.2933 

Частина ІI

Педагогічні витоки освітології

Аліна Щурек-Борута

Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання – питання про функціональність педагогічної освіти
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.3440
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.3440 

Барбара Грабовска

Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.4045
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4045 

Ніна Батечко

Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.4552
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.4552 

Йолянта Суходольска

Необхідність конструктивних змін в освіті – ідея особистісного спілкування
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.5258
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5258 

Частина IIІ

Освітня політика та освітнє право

Віктор Огнев’юк

Освітня політика як державний пріоритет
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.5965
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.5965  

Наталія Мосьпан

Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.6569
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.6569

Частина IV

Економіка освіти та управління освітою

Олена Слюсаренко

Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.7581
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.7581 

Марія Братко

Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.8188
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.8188 

Алла Панченко

Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.8893
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.8893 

Частина V

Філософія та історія освіти

Стефан Мєшальскі

Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.9499
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.9499 

Тетяна Купрій

Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.99105
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.99105 

Яніна Урбан

Рік важливих ювілеїв – про що нагадує освіта?
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.105109
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.105109 

Ольга Кузьменко

Лібералізація сучасної університетської освіти
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.109114
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.109114 

Частина VI

Соціологія та культурологія освіти

Наталя Беднарська

Навчання в епоху Інтернету
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.115121
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.115121 

Надія Чернуха, Тетяна Саврасова-В’юн

Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку
DOI10.28925/2226-3012.2014.3.122125
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.122125 

Криштоф Ющак

Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.126130
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.126130  

Діана Попова

Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії
DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3.130135
https://doi.org/10.28925/2226-3012.2014.3.130135