№2, 2013 р
Зміст
Частина I
Методологічні засади освітології
Віктор Огнев'юк
Основні тенденції розвитку сучасної освіти
Тадеуш Левовицький
Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю
Стефан Мешальський
Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи
Світлана Сисоєва
Освітні реформи: освітологічний контекст
Частина ІІ
Освітня політика та освітнє право
Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень
Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти
Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи
Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти
Науковий тезаурус інноваціної освіти
Частина ІІІ
Економіка освіти та управління освітою
Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст
Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу
Частина ІV
Філософія та історія освіти
Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою
Уршуля Морщиньська, Войцех Морщиньський
Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти
Концептуальні моделі університету
Частина V
Соціологія та культурологія освіти
Соціологія освіти в структурі освітології
Суспільна семіотика та міжкультурна освіта
Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти
Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі
Частина VІ
Педагогічні витоки освітології
Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?
Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети